برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی ویژه پیوند آسمانی مهر و ماه در شیراز
کد خبر: 3984157
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی ویژه پیوند آسمانی مهر و ماه در شیراز

‌به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، مدیریت امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسابقه خاطره‌نویسی ویژه کارکنان برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از فارس، مریم تقوا، مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 23 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت فرا رسیدن اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج دو نور آسمانی، علی(ع) و فاطمه زهرا(س)، مدیریت امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه این دانشگاه اقدام به برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی کرده است.

وی افزود: پیوند آسمانی این دو نور الهی، دارای نکات و آموزه‌هایی است که برای هر فرد به ویژه جوانان آماده ازدواج و زوجین در حال زندگی مشترک می‌تواند به منزله کتابی آموزنده و دوره آموزشی بی نظیر به شمار رود.

تقوا نکته بارز و روشنی که در جای جای این پیوند آسمانی به چشم می خورد را حضور دستان پُر مهر خداوند و نگاه الهی به این ازدواج نورانی دانست و افزود: احساس حضور این دستان پُر مهر خدا، همان چیزی است که هر کدام از ما بارها و بارها در زندگی خود احساس کرده‌ایم و گاه متوجه آن شده و گاهی نیز از آن غافل شده‌ایم.

وی ادامه داد: در این رویداد فرهنگی که با همکاری دفتر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شده، همکاران دانشگاهی شاغل در تمامی واحدهای زیرمجموعه این مرکز آموزش عالی پزشکی، می‌توانند خاطره ای از یک واقعه و یا لحظاتی در «زندگی مشترک» خود که در آن حضور دستان پُر مهر خدا را احساس کرده‌اند، حداکثر بر یک روی صفحه A۴ نوشته و به مدیریت امور فرهنگی دانشگاه ارسال کنند.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور بانوان، آخرین مهلت ارسال خاطرات برای شرکت در این مسابقه را پایان تیر سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به حضور در این رویداد رقابتی فرهنگی می‌توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی khabgahdep@sums.ac.ir ارسال کنند.

تقوا تأکید کرد: هر شرکت‌کننده، مجاز به ارسال یک اثر با موضوع احساس حضور دستان پر مهر خدا در زندگی مشترک خود بوده و به پنج اثر ارسالی برگزیده، جوایزی نفیس اهدا می‎‌شود.

انتهای پیام
captcha