«هبه» مدافعان سلامت فارس رونمایی شد / تغییر رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی
کد خبر: 3983353
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

«هبه» مدافعان سلامت فارس رونمایی شد / تغییر رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی

طی مراسمی از طرح کمک‌های مؤمنانه همکار به همکار با عنوان «هبه» دانشگاه علوم پزشکی شیراز همراه با مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی شیراز فارس رونمایی شد.

به گزارش ایکنا از فارس، مراسم تکریم و معارفه رؤسای سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و رونمایی از طرح کمک‌های مؤمنانه همکار به همکار «هبه» امروز، 20 تیرماه در شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد(ع) و نیز خداقوت به تمامی ایثارگران و مدافعان سلامت به ویژه در بحران کرونا برای خدمت‌رسانی به مراجعان و درمان مردم، از تلاش‌های فرخ بهارلویی، رئیس پیشین سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس تقدیر و برای حسین صمصامی، رئیس جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آرزوی موفقیت کرد.

وی، اقدامات بسیج استان در راستای روحیه‌بخشی به بیماران و همچنین تقویت مجموعه سلامت برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم را از اهداف بسیجان برشمرد و از تلاش و فعالیت‌های جهادگران سلامت در طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تقدیر کرد.

بوعلی طرح کمک‌های مومنانه همکار به همکار «هبه» را از جمله اقدامات نیک‌اندیشانه‌ای برشمرد که باید به عنوان الگو به صورت ملی و جهانی توسعه یابد و تاکید کرد: کمک‌های نیک‌اندیشانه را ابتدا از نزدیکان آغاز کنیم و چه بهتر که این اقدام نیک از همکارانمان آغاز شود.

در این مراسم به عنوان نماینده از تمامی مدافعان بسیجی در عرصه سلامت از مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ عبدالرسول همتی، معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان؛ عبدالحسین فرح‌بخش، مشاور معاون بهداشت دانشگاه؛ سید ابوالفضل هاشمی اصل، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و فرخ بهارلویی، رئیس پیشین سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، همچنین نجمه احمدزاده، پزشک متخصص داخلی؛ محمدحسن صبا، فریدون رضایی و طاهره گشتاسبی به عنوان جهادگر عرصه سلامت تقدیر شد.

ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی بسیج جامعه پزشکی در استان، کارگروه‌های ۱۱ گانه هیئت اندیشه‌ورزی بسیج جامعه پزشکی و کمک‌های مؤمنانه در بحران کرونا و اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه همکار به همکار «هبه» از دیگر محورهای این نشست بود.

انتهای پیام
captcha