شناسایی 266 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی
کد خبر: 3983073
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
در 24 ساعت گذشته انجام شد؛

شناسایی 266 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در مجموع طی 24 ساعت گذشته، 266 بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده که بیشترین تعداد آنها با 72 نفر مربوط به ارومیه بوده است.

شناسایی 266 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان غربیجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: در روزهای اخیر تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های استان افزایش یافته و در حال حاضر 639 بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد 138 نفر در 24 ساعت گذشته با داشتن علائم کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه و در نتیجه بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع در 24 ساعت گذشته 266 بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده که در ارومیه با بیشترین تعداد بیمار، 72 نفر شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه در یک گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خویش را از دست داد، گفت: در حال حاضر مجموع فوتی‌های کرونا در استان برابر با چهار هزار و 791 نفر است.

آقازاده تصریح کرد: در روزهای اخیر روند ابتلا به کرونا در استان شدت بیشتری یافته و در آخرین آمار اعلام از رنگ‌بندی وضعیت کرونایی شهر، خوی در آذربایجان غربی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان گفت: در حال حاضر میزان استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری در استان به شدت کاهش یافته است که از مردم عزیز درخواست می‌شود در پایبندی به اصول بهداشتی بیش از پیش جدی باشند.

انتهای پیام
captcha