آغاز همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در شیراز
کد خبر: 3982657
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

آغاز همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در شیراز

با حضور جمعی از مسئولان کشوری استانی مراسم افتتاحیه سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاحیه سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری امروز، 16 تیرماه در شیراز برگزار شد.

فرهاد اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این مراسم با بیان اینکه فردی که هویت خود را می‌شناسد برای امنیت و پیشرفت کشور از جان و مال خود می‌گذرد، گفت: بحران هویت زمانی به‌وجود می‌آید که فرد نتواند بین هویت خود و دیگری تمایزی قائل شود.

وی با تأکید بر اینکه باید برای توسعه کشور هویت ملی دانش‌آموزان را تقویت کنیم، گفت: هویت می‌تواند بر توسعه و آبادانی و امنیت تاثیر مستقیم بگذارد.

اسماعیلی، مصداق آشکار هویت افراد را هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: حضور در میدان جنگ به واسطه این بود که افراد ریشه و هویت غنی ایرانی اسلامی خود را درک کرده بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تأکید کرد: باید هویت فرزندانمان را تقویت، و داشته‌های ملی و فرهنگی خودمان را به آن‌ها بشناسانیم.

وی با یادآوری اینکه در سند تحول بنیادین و راهکارهای آن، بر احیای هویت افتخارآمیز اسلامی ایرانی تاکید بسیار شده است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب، اساس تحول را برمبنای ملاحظه عناصر اصلی هویت ملی می‌دانند.

یادآور می‌شود، سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی به میزبانی شیراز از امروز در شیراز آغاز به کار کرد و تا فردا پنج‌شنبه، 17 تیرماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha