ضرورت استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای ترویج نماز بین دانش‌آموزان
کد خبر: 3982527
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

ضرورت استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای ترویج نماز بین دانش‌آموزان

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و غیرحضوری بودن آموزش، استفاده از ظرفیت شبکه شاد به عنوان بهترین بستر برای ترویج و توسعه نماز به دانش‌آموزان حائز اهمیت است.

رضازاده// ظرفیت شبکه شاد برای ترویج نماز در بین دانش‌آموزان استفاده شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، 15 تیرماه، در جلسه بومی‌سازی برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز اردبیل، اظهار کرد: بومی‌سازی برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز با همکاری آموزش و پرورش استان اردبیل اولویت اساسی است.

وی بیان کرد: با توجه به این که در حال حاضر مدارس استان تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری بوده، استفاده از ظرفیت شبکه شاد به عنوان بهترین بستر برای ترویج و توسعه نماز به دانش‌آموزان استان، مدیران و معلمان بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: یکی از برنامه‌های مهم و اساسی ستاد اقامه نماز بومی‌سازی برنامه‌ها و طرح‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های استان بوده که به همین منظور تاکنون تمهیدات خوبی در نظر گرفته شده است.

عبدی تصریح کرد: عملیاتی‌سازی برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان درصدد است در اجرای برنامه‌ها مشکلات و ابهامات را رفع و برنامه‌ها را به خوبی اجرا کند که این مسئله بایستی در کل ادارات استان با هدف ترویج برنامه‌های فرهنگی و معنوی نماز مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های ابتکاری ادارات به خصوص آموزش و پرورش نیز مبنای کار بوده و در این زمینه تفاهم‌نامه‌هایی منعقد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha