فعالیت‌های تابستانه طرح جوانه‌های صالحین در اردبیل آغاز شد
کد خبر: 3982325
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

فعالیت‌های تابستانه طرح جوانه‌های صالحین در اردبیل آغاز شد

مسئول خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل، از آغاز فعالیت‌های تابستانه طرح جوانه‌های صالحین در این خانه قرآنی همزمان با آغاز فصل تابستان خبر داد.

فعالیت‌های تابستانه طرح جوانه‌های صالحین در اردبیل آغاز شدفاطمه خدایی، مسئول فرهنگی خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، از آغاز فعالیت‌های تابستانه طرح جوانه‌های صالحین در این خانه قرآنی همزمان با آغاز فصل تابستان خبر داد و گفت: کلاس‌های آموزشی و سبک زندگی ویژه کودکان و بزرگسالان بصورت حضوری در خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: هم اکنون کلاس‌های نقّاشی، کاردستی، اوریگامی، کلاس‌های تقویتی، کتابخوانی، سرود، گلدوزی، خیاطی، بافتنی، روبان‌دوزی، قالیبافی، آیینه‌کاری، سرمه‌دوزی، آشپزی، روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ قرآن کریم و همچنین اردو‌های سیاحتی و زیارتی از جمله برنامه‌های اوغات فراقت خانه قرآنی رقیه(س) است که می‌توان به آن اشاره کرد.

مسئول خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل، خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی ورزشی در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال از دیگر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت این خانه قرآنی است که مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار می‌گیرد.

خدایی، تاکید کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه این کلاس‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود تا شاهد رشد و تعالی نوجوانان و جوانان باشیم.

وی بیان کرد: این کلاس‌های تابستانه از رده سنی پسران ۵ تا ۸ سال و دختران ۵ تا ۲۲ سال بوده و تمامی مادران نیز میتوانند در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

مسئول خانه قرآنی رقیه(س) اردبیل، اظهار کرد: به دلیل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در هر کلاس، ۱۰ تا ۱۵ نوآموز حضور خواهند داشت و علاقه‌مندان به‌منظور ثبت‌نام در این کلاس‌ها می‌توانند با شماره ۰۹۱۴۷۰۱۲۸۰۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام
captcha