برگزاری پانزدهمین دوره طرح ملی ۱۴۵۵ در رفسنجان
کد خبر: 3982106
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

برگزاری پانزدهمین دوره طرح ملی ۱۴۵۵ در رفسنجان

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان از برگزاری پانزدهمین دوره طرح ملی ۱۴۵۵ همزمان با سراسر کشور در رفسنجان خبر داد.

برگزاری پانزدهمین دوره طرح ملی ۱۴۵۵ در رفسنجانبه گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان، امیر زینلی‌نسب، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان، گفت: امسال پانزدهمین دوره طرح ملی ۱۴۵۵ به‌مناسب هزار و چهارصد و پنجاه و پنجمین سال نزول قرآن با مشارکت نهادهای فرهنگی و امور قرآنی و چهار معاونت صدا و سیما همزمان با سراسر کشور در رفسنجان برپا می‌شود.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات رفسنجان با اشاره به این که این طرح  در مراکز مختلف قرآنی در شهرستان رفسنجان اجرایی می‌شود؛ افزود: اجرای این طرح با همکاری اداره تبلیغات رفسنجان از پنجم تیرماه آغاز شده و تا ۱۲ شهریورماه به مدت ۱۰ هفته، معادل ۷۰ روز، ادامه پیدا می‌کند.

وی موضوع محور بودن از اهداف این طرح دانست و بیان کرد: این طرح با شعار قرآن، امید، زندگی با موضوع خانواده و با محوریت یکی از سوره‌های قران کریم اجرا می‌شود.

زینلی با اشاره به شعار سال توسط رهبری و انتخاب موضوعات هفتگی برای اجرا این طرح در شهرستان، ادامه داد: موضوع بشارت و آینده روشن، امید به مغفرت و گشایش مادی و معنوی، مهربانی و احسان، شکر، ولایت پذیری، خانواده، زیست مجازی، تواصی، حق الناس و عقل ،تفکر و علم از موضوعاتی بوده که هر هفته به یکی از این موضوعات پیگیری می‌شود.

وی در پایان گفت: سعی شده موضوعات مبتلا به جامعه در این طرح مورد نظر قرار گیرد زیرا یادگیری و به کار بردن قرآن در زندگی از اهداف این طرح در شهرستان شمرده می‌شود.

انتهای پیام
captcha