«ایران مهربان» ۲۷ هزار حامی جدید در فارس جذب کرد
کد خبر: 3981644
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

«ایران مهربان» ۲۷ هزار حامی جدید در فارس جذب کرد

طبق اعلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از ابتدای آغاز طرح پویش ایران مهربان تاکنون ۲۷ هزار و ۴۶۴ حامی جدید جذب شده‌اند.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 12 تیرماه، گفت: از ابتدای آغاز طرح پویش ایران مهربان (نیمه دوم شهریور ماه سال گذشته) تاکنون 27 هزار  و 464 حامی جدید به جمع حامیان اکرام فرزندان ایتام و محسنین پیوستند.

وی افزود: در طول مدت اجرای پویش، با جذب تعداد حامیان مذکور زمینه ارتباط با 88 هزار و 85 فرزند معنوی برقرار و مبلغ مساعدت این حامیان در این مدت بیش از 9 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

بذرافشان یادآور شد: در حال حاضر تعداد 120 هزار 716 حامی در استان فارس، حمایت از 26303 فرزند ایتام و محسنین را عهده‌دار هستند که از این تعداد 9605 نفر از فرزندان ایتام و مابقی از فرزندان محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد فاس تصریح کرد: مساعدت خیرین اکرام در سال 99 به مبلغ ۱۸۵ میلیارد و ۸۱ میلیون و ۹۵۴ هزار ریال  بوده است که در مدت مشابه در سال 1400به مبلغ ۲۹۵ میلیارد و ۵۵۴ میلیون و ۳۹۸ هزار ریال با 60درصد افزایش ارتقا یافته است.

یادآور می‌شود، در این طرح زمانی که صحبت از ارتباط گیری حامیان با فرزندان معنوی به میان می‌آید، بدان معناست که هر فرزند ممکن است جهت دریافت کمک و مساعدت برای تأمین نیازهای خود، حداقل به 10 حامی ارتباط داده شود.

انتهای پیام
captcha