۴۱ مؤسسه مجوز شرکت در انتخابات اتحادیه مؤسسات قرآنی کردستان را دارند
کد خبر: 3980770
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

۴۱ مؤسسه مجوز شرکت در انتخابات اتحادیه مؤسسات قرآنی کردستان را دارند

رئیس اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان کردستان با اشاره به مجوز شرکت در انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه مؤسسات قرآنی کردستان گفت: ۴۱ مؤسسه قرآنی کردستان جواز شرکت در انتخابات این دوره از اتحادیه مؤسسات قرآنی کردستان را دارند.

فرید عزت‌پور، رئیس اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اعلام فراخوان برای نامزد شدن در این دوره از انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اظهار کرد: تاکنون 12 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی استان کردستان در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: فعالان قرآنی استان کردستان تا آخرین ساعات امروز، هشتم تیرماه فرصت دارند تا برای نامزد شدن خود در انتخابات هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اقدام کنند.

رئیس اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان کردستان بیان کرد: در حال حاضر 41 مؤسسه قرآنی استان کردستان مجوز حضور در انتخابات اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کردستان را دارند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت مدیره مؤسسات قرآنی استان کردستان در روز پنج‌شنبه، 10 تیرماه خبر داد و افزود: در این دوره از انتخابات هشت نفر به عنوان هیئت مدیره و سه نفر به عنوان بازرس انتخاب خواهند شد که سه نفر از اعضای هیئت مدیره و یک نفر از بازرسان علی البدل هستند.

عزت‌پور یادآور شد: در انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت یک نفر ناظر اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور، یک نفر ناظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان و مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارند.

انتهای پیام
captcha