اهدای تبلت به دانش‌آموزان محروم البرز
کد خبر: 3980602
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

اهدای تبلت به دانش‌آموزان محروم البرز

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: یک هزار تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سطح کشور در نظر گرفته شد که امروز ۷۲ تبلت به دانش‌آموزان البرزی اهدا شد.

اهدای تبلت به دانش‌آموزان محروم البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز، هفتم تیرماه در مراسم اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند البرز که با حضور علیرضا حیدری، قهرمان اسبق کشتی جهان، حسن رحیمی، دارنده مدال برنز المپیک و اکرم خدابنده، کاپیتان تیم ملی تکواندو برگزار شد، اظهار کرد: ۷۲ تبلت از سوی مؤسسه خادمین حضرت علی‌ بن‌ ابیطالب(ع) اهدایی علی کریمی پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به دانش‌آموزان بی‌بضاعت البرزی تحویل داده شد.

وی بیان کرد: هزار تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سطح کشور در نظر گرفته شد که امروز ۷۲ تبلت به دانش‌آموزان البرزی اهدا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: تعداد سرپرستان خانوار هم به‌‌عنوان همکار و هم به‌عنوان ولی دانش‌آموز در این استان قابل توجه است و از مجموع سه میلیون جمعیت استان، یک میلیون جمعیت حاشیه‌نشین هستند که این امر نشانگر توجه بیش از پیش به البرز است.

قاسمی با بیان اینکه اگر خیرین مدرسه‌ساز در استان البرز نبودند ۱۵۰ هزار دانش‌آموز باید در کلاس‌های فشرده ۴۰ نفره تحصیل می‌کردند، گفت: خیرین مدرسه‌ساز چند برابر دولت برای این استان مدرسه احداث می‌کنند و در حال حاضر ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر تخصیص داده شده است.

وی اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا شش هزار دانش‌آموز برای ادامه تحصیل به تبلت نیاز داشتند که حدود چهار هزار تبلت تأمین و بخش باقی‌مانده باید با حمایت خیرین و مسئولان در شهریورماه تأمین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه امسال مدیران مدارس دو اقدام مهم را باید در دستور کار قرار دهند، متذکر شد: نخست اینکه دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و همچنین دانش‌آموزانی که حضور فیزیکی دارند اما به تبلت نیز احتیاج دارند را شناسایی کنند.

انتهای پیام
captcha