تلاش برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی برای منزل نیازمندان در فارس
کد خبر: 3979446
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷

تلاش برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی برای منزل نیازمندان در فارس

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس یکی از خدمات ارائه شده به مددجویان تحت پوشش این نهاد را تلاش برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی منازل آنان اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس، محمد بدری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، اول تیرماه گفت: کمیته امداد تلاش می‌کند برای جلوگیری از ابتلای مددجویان به بیماری‌های مختلف، اقدامات لازم را برای افزایش کیفیت شاخصهای بهداشتی انجام دهد.

وی افزود: سال گذشته 4200 حمام و سرویس بهداشتی با استفاده از اعتبارات دولتی و منابع مردمی و خیران برای منازل مددجویان تحت حمایت استان بهسازی و ساخته شد.

بدری با بیان اینکه این تعداد حمام و سرویس بهداشتی با اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران و منابع مردمی معادل 186 میلیون و 533 هزار ریال به این امر اختصاص یافته است، گفت: همچنین 2700 لوله‌کشی گاز نیز برای منازل مددجویان انجام شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس با اشاره به اینکه 6900 نفر از مددجویان از مزایای طرح مذکور بهره‌مند شدند، اضافه کرد: سال گذشته 908 میلیون ریال جهت آموزش بهداشت جامعه هدف و ارتقا شاخص‌های بهداشتی هزینه شده است.

وی در خصوص اجرای برنامه‌های عملیاتی این نهاد گفت: کمیته امداد با حداکثر توان خود تلاش می‌کند امسال با انجام طرح‌های غربالگری و بیماریابی نسبت به پیشگیری ابتلای مددجویان به بیماری‌های مختلف اقدامات لازم را انجام دهد.

بدری در پایان گفت: بهره‌مندی از متخصصان حوزه بهداشت و درمان و استفاده از فناوری روز مراکز درمانی طرف قرارداد این نهاد، موجب کاهش هزینه‌های درمانی و بهداشتی مددجویان می‌شود.

انتهای پیام
captcha