دولت منتخب تلاش برای برقراری عدالت را در اولویت قرار دهد
کد خبر: 3978593
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
امام‌ جمعه موقت اصفهان:

دولت منتخب تلاش برای برقراری عدالت را در اولویت قرار دهد

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: مردمی که با وجود گرانی و مشکلات معیشتی در انتخابات شرکت کردند، انتظار دارند که دولت آینده در مسیر حل مشکلات قدم بردارد و برای برقراری عدالت اجتماعی تلاش کند.

انتخابات

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر، امام‌ جمعه موقت اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اینکه دیروز علاوه بر انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، شاهد شور و حضور چشمگیر مردم در انتخابات بودیم.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات اولاً دشمنان اعم از قدرت‌های استکباری و نوچه‌های آنها را مأیوس می‌کند و حامل این پیام است که توطئه‌های آنان به جایی نمی‌رسد. از طرف دیگر، مردمی که در این شرایط در انتخابات حاضر می‌شوند، انتظاراتی دارند. یعنی می‌خواهند شاهد فعالیت دولت آینده در راستای حل مشکلات معیشتی خود و تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی باشند. همه انبیا برای برقراری عدالت مبعوث شدند و مردم انتظار دارند برای این فاصله طبقاتی زیادی که در جامعه شکل گرفته است و همین‌طور گرانی‌ها و بیکاری جوانان، تدبیری اندیشیده شود.

امام‌ جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه رئیس‌جمهور منتخب برای حل مشکلات، همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، باید تلاش برای رونق و جهش تولید و رفع موانع آن باشد و شرایطی فراهم کند که مردم بتوانند روی پای خود بایستند و به‌سوی استقلال کامل کشور در همه عرصه‌ها حرکت کنیم.

انتهای پیام
captcha