خدمت به مردم سرلوحه کارهای منتخبان قرار گیرد
کد خبر: 3978540
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

خدمت به مردم سرلوحه کارهای منتخبان قرار گیرد

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات بر ضرورت خدمت به مردم از سوی منتخبان تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، با پایان یافتن رقابت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی پیام قدردانی از حضور مردم در انتخابات و تبریک به منتخبان صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز ۲۸ خردادماه، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود. مردم ایران به‌ رغم تحریم انتخابات توسط برخی جریان‌های معاند و برخی افراد سبک مغز، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفریدند.

دشمنان ملت ایران در چند ماه اخیر، به بهانه‌های مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند. تکیه بر گلایه‌ها و شکایات مردمی از اوضاع اقتصادی، بحران کرونا و کری‌خوانی‌های مایوسانه دشمنان انقلاب اسلامی، می‌توانست مشارکت مردمی را در داخل و خارج از کشور تحت تأثیر قرار دهد، اما ملت ایران بدون توجه به این توطئه‌های خبیثانه، بار دیگر وفاداری خود را به‌ نظام اسلامی اثبات کرد.

درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه درصحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و با بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم به نظام و انقلاب اسلامی بود. این حضور لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا بود.

اینک که رقابت‌ها به پایان رسیده است و حضرت آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور و افرادی به عنوان اعضای شوراهای شهرها و روستاها انتخاب شده اند، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای رئیس‌جمهور  منتخب و محترم مردم، انتظار داریم که خدمت به مردم سرلوحه کارهای منتخبین قرار گیرد.

 اینجانب به نمایندگی از مردم شریف شهرستان‌های شیراز و زرقان ضمن تشکر و تقدیر از حضور مردم همیشه در صحنه و عموم جریانات سیاسی دلبسته به‌نظام و همچنین رهبری معظم انقلاب(مدظله‌العالی) و مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم) که با تلاش خود فضای صمیمی و به‌دور از تنش در برگزاری انتخاباتی شایسته را فراهم آوردند، از دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت، نیرو‌های نظامی و انتظامی، امنیتی و رسانه‌های عمومی به‌ویژه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قدردانی می‌نمایم».

انتهای پیام
captcha