کمبود تعرفه رأی در فارس نداریم
کد خبر: 3978360
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

کمبود تعرفه رأی در فارس نداریم

رئیس ستاد انتخابات فارس فارس با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در خصوص تعرفه انتخاباتی نداریم، گفت: ۱۵ درصد اضافه بر واجدین شرایط کل استان تعرفه داریم.

به گزارش ایکنا از فارس، سیداحمد احمدی‌زاده، رئیس ستاد انتخابات استان فارس امروز، 28 خردادماه در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) از پیش‌بینی یک هزار و 844 شعبه اخذ رأی در این استان خبر داد و گفت: قریب 90 هزار نفر نیز در برگزاری انتخابات مشارکت و همکاری دارند.

وی استقبال مردم را از انتخابات بسیار خوب توصیف کرد و افزود: امیدواریم این حضور تا پایان ساعات رأی‌گیری ادامه یافته و حتی بیشتر هم شود.

احمدی‌زاده با تأکید بر لزوم همه افراد واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات، مشارکت در این عرصه را سهیم شدن در تعیین سرنوشت کشور دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس همچنین در خصوص تعرفه‌های انتخاباتی در استان فارس با بیان اینکه هیچگونه کمبودی نداریم، گفت: ۱۵ درصد اضافه بر واجدین شرایط کل استان تعرفه داریم.

وی در ادامه درباره تسهیلات ایجاد شده در انتخابات امسال گفت: در بحث ریاست جمهوری کدنویسی نداریم اما در شورا  تاکید شده است که نوشته شود.

احمدی‌زاده در پایان گفت: با همراهی همه دستگاه‌ها و هیئت‌های اجرایی و نظارت، انتخاباتی امن و سالم در سراسر فارس در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha