رصد موضوعات انتخابات در تمام نقاط استان فارس
کد خبر: 3978349
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

رصد موضوعات انتخابات در تمام نقاط استان فارس

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه تمام توان خود را برای ایجاد امنیت پایدار به کار گرفتیم، گفت: همچنان در حال رصد موضوعات انتخابات در تمام نقاط استان فارس هستیم.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس امروز، 28 خردادماه در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه تمام توان خود را برای ایجاد امنیت پایدار به کار گرفتیم، گفت: بحمد الهی هم اکنون امنیت کامل در سراسر استان فارس برقرار است.

وی با تصریح اینکه همچنان در حال رصد موضوعات انتخابات در تمام نقاط استان فارس هستیم، افزود: در تمام دادگستری‌های استان شعب ویژه تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است.

موسوی به اهمیت حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: هرچه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد، رئیس جمهور آینده دارای پشتوانه قوی‌تری بوده و قدرت تصمیم‌گیری بالاتری دارد.

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه همچنین این مسئله باعث می‌شود رئیس جمهور منتخب در مجامع بین‌المللی پرقدرت‌تر ظاهر شود، افزود: مردم باید حضور گسترده‌ای را در انتخابات به نمایش بگذارند زیرا سرنوشت 4 ساله آینده کشور منوط به همین حضور است.

انتهای پیام
captcha