دعوت مجمع نمایندگان فارس از مردم برای حضور در انتخابات
کد خبر: 3978045
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹

دعوت مجمع نمایندگان فارس از مردم برای حضور در انتخابات

مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای آحاد مردم را برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات 28 خردادماه دعوت کردند.

به گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن انتخابات 28 خردادماه سال 1400، مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده اسن:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات 28 خرداد 1400 آزمونی دیگر در امتداد راه پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سوی قله‌های پیشرفت و ترقی است.

ملت بزرگ ایران که 43 سال پیش حرکت عمیق و بلند خود را در راستای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با خیزشی عظیم و برخاسته از تفکرات ناب الهی، نبوی و علوی آغاز نمود، امروز در صحنه ای دیگر برای خلق حماسه‌ای ماندگار در28 خرداد 1400 خود را آماده می‌کند.

نکته بسیار مهم در این عرصه سرنوشت‌ساز، تجلی حضور پرقدرت و با صلابت ملت رشید ایران در سپهر سیاسی عالم است آن هم بدون وابستگی به شرق و غرب گیتی که انصافا دستاورد بزرگ انقلاب، امام راحل به خدا پیوسته و شهدایی بود که یک لحظه سوختند و عارفانه جاودانه شدند تا این خودباوری و استقلال امروز در تمام شئون خود را نشان دهد.

انتخابات 28 خرداد 1400 نیز همچون سایر انتخابات در ادوار گذشته، سندی دیگر بر اثبات حقانیت یک نظام مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است؛ فرصتی که باید به بهترین شکل ممکن و با انتخاب اصلح از آن استفاده کرد.

 اکنون این فرصت طلایی پیش روی ملت بزرگ ایران است تا با گزینشی هوشمندانه، منطقی و عقلانی، سر رشته امور را به فردی کاردان، کارآمد، انقلابی، مردمی، وفادار به آرمان‌ها و پاکدست بسپارد.

این مسئله مهم را نیز باید در نظر داشت که دشمنان این سرزمین از ماه‌ها پیش، تمام توان خود را با بوق‌های رسانه‌ای بی اخلاق،  بر عدم حضور مردم در این کارزار سرنوشت‌ساز متمرکز کرده‌اند و همین موضع، وظیفه ما را برای تلاش در جهت مشارکت حداکثری، دعوت آگاهانه مردم و خنثی‌سازی نیت شوم آن‌ها سنگین و سنگین‌تر می‌کند.

 مجمع نمایندگان استان فارس در این راستا و در جهت تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب، از آحاد ملت رشید ایران به ویژه مردم غیور، مؤمن و ولایت‌مدار استان فارس دعوت می‌کند تا با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخاب  اصلح، بار دیگر از یک طرف موجب ناامیدی مجدد دشمن شده و از طرف دیگر عزت و سرافرازی میهن اسلامی را تداوم بخشند.

وعده همه دلسوزان نظام، انقلاب و کشور 28 خرداد 1400 در پای صندوق‌های رأی.

انتهای پیام
captcha