اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری مکانی برای فعالیت ندارد
کد خبر: 3977802
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری مکانی برای فعالیت ندارد

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت چهارمحال‌وبختیاری گفت: در حال حاضر اتحادیه سرپناه مشخص و مکان ثابتی برای فعالیت‌هایش ندارد و تجهیزات اتحادیه نیز به یک انباری در اداره تبلیغات اسلامی استان منتقل شده است.

مرضیه خسروی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت مدیره در تیرماه، گفت: در حال حاضر، تصمیم بر آن شد که در روز یکم تیرماه جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکیل شود و برای برگزاری انتخابات هیئت مدیره در روز بیستم تیرماه سال جاری، هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

خسروی مهم‌ترین چالش پیش روی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان را نبود مکان ثابت برای فعالیت دانست و توضیح داد: پیش از این دفتر اتحادیه در ساختمانی متعلق به اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مستقر بود که این اداره تصمیم دارد ساختمان مذکور را برای تأسیس یک باب مدرسه (صدرا) تغییر کاربری دهد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تصریح کرد: در حال حاضر اتحادیه سرپناه مشخص و مکان ثابتی برای فعالیت‌هایش ندارد و تجهیزات اتحادیه نیز به یک انباری در اداره مذکور منتقل شده است.

انتهای پیام
captcha