دعوت امام جمعه شیراز از مردم برای حضور در انتخابات
کد خبر: 3977615
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

دعوت امام جمعه شیراز از مردم برای حضور در انتخابات

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس و امام جمعه شیراز طی پیامی آحاد مردم را برای حضور پرشور در اتنخابات 28 خردادماه دعوت کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس و امام جمعه شیراز طی پیامی آحاد مردم را برای حضور پرشور در اتنخابات 28 خردادماه دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَكُمْ  سوره محمد(ص) آیه ۷

ملت سرافراز ایران اسلامی و مردم حریم حرم سوم اهل بیت(ع)

سلام علیکم

اینک در ایام مبارک ولادت نور و کرامت فرزندان باب الحوائج امام کاظم(علیه‌السلام) و گرامی داشت نام مقدس امین ولایت حضرت احمدبن موسی(علیهماالسلام) قرار گرفته ایم. از یک سو چشمان ذوق زده ما به ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) روشن است و از سوی دیگر خیره به سلطان سریر ارتضاء حضرت علی بن موسی الرضا(علیهما السلام) می نگریم. این اعیاد مقدسه بر همگان مبارک باشد.

در چنین ایام مبارکی به دستان توانمند و بصیرت نافذ شما برکت و میمنت دیگری نیز رقم می‌خورد و آن یاری دین خداست. شما ملتی که از ابتدای خیزش به رهبری بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(قدس ره) هدف تان خدایی و یاری دین مقدس اسلام بوده است و خدای تعالی نیز شما را ثابت قدم نگه داشته است و همچنان شمایید که پشت سر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی مسیر فتح قله‌های سعادت را می پیمایید.

انتخابات پیش‌رو (جمعه  ۲۸ خرداد ۱۴۰۰) صحنه دیگری از ثبات قدم و استواری شماست که با حضور حماسی و پرشور شما افتخار دیگری رقم می‌خورد. امیدوارم حمایت حضرت ولیعصر(عج) زمینه استحکام هر چه بیشتر نظام اسلامی و حضور نیروهای توانمند و مومن در مسند ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را رقم زند.

با کمال افتخار از کنار مضجع شریف حضرت شاهچراغ(علیه السلام) به ارواح طیبه شهدا درود می فرستم و دعاگوی شما هستم.

انتهای پیام
captcha