رسانه‌ها برای معرفی و بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) بسیج شوند
کد خبر: 3977015
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

رسانه‌ها برای معرفی و بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) بسیج شوند

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به در پیش رو بودن بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) بر ضرورت اهتمام همگانی رسانه‌ها برای بزرگداشت و معرفی آن حضرت تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس امروز، 22 خردادماه در نشست «رسانه، توسعه و مردم‌سالاری دینی» که با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه کرامت گفت: روز 6 ذی‌القعده به نام روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) نامگذاری شده است.

وی با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نامگذاری شیراز به برکت وجود حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به نام سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی از رسانه‌ها درخواست کرد تا توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشند و افزود: اجازه ندهیم بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) مغفول بماند و تا می‌توانیم درباره آن حضرت در رسانه‌های استان مطالب مختلفی منتشر کنیم.

صحت در ادامه سخنان خود باز هم فرمایشات رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: معظم‌له درباره اهمیت کار رسانه‌ها فرمودند کار اصلی رسانه مطالبه‌گری در جهت انقلاب و برای مردم است و این کار یک مسئولیت سنگین، جدی و خطرناک است.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر ادامه داد: همچنین رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند آن کسی که در سطوح مختلف مسئولیتی نظام واقع شده است باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد. قطعاً هر مسئولی در جایگاهی که قرار دارد، از موفقیت‌ها و ضعف‌های خود خبر دارد.

وی همچنین جامعه رسانه‌ای را یکی از مظلوم‌ترین اقشار جامعه توصیف کرد و گفت: بسیاری از اصحاب رسانه با مشکلات مختلف معیشتی و بیمه‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند اما کسی توجه چندانی به مشکلات این قشر نمی‌کند.

صحت به برخی از آسیب‌هایی که در این عرصه نیز وجود دارد اشاره کرد و گفت: تا وقتی که مشکلات معیشتی اصحاب رسانه وجود دارد، رسانه نمی‌تواند مطالبه‌گری کند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر در ادامه بر ضرورت ارتقای سواد رسانه‌ای اصحاب رسانه تأکید کرد و گفت: امروز اهالی رسانه باید به خوبی تحرکات دشمن را در عرصه فضای مجازی و رسانه‌های خود زیر نظر بگیرند و از لابه لای آن‌ها اهداف آنان را شناسایی و معرفی کنند.

وی تأکید کرد: رسانه‌های جمهوری اسلامی در راستای انقلاب اسلامی و برای مردم کار می‌کنند پس نباید نسبت به تحرکات دشمنان در رسانه‌هایشان بی‌تفاوت باشند و باید این ترفندها را به خوبی شناسایی کرده و برای مقابله با آن‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha