«مرثیه آفتاب» از شبکه اشراق به روی آنتن می‌رود
کد خبر: 3975358
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹

«مرثیه آفتاب» از شبکه اشراق به روی آنتن می‌رود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ویژه‌برنامه «مرثیه آفتاب» از شبکه اشراق به روی آنتن می‌رود و با حضور کارشناسان مرتبط ضمن بیان اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) به بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام در تغییر سیاست ابرقدرت‌ها و شکل‌گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار می‌پردازد.

«مرثیه آفتاب» از شبکه اشراق به روی آنتن می‌رودبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: صدا و سیمای به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه «مرثیه آفتاب» عنوان ویژه‌برنامه گفت‌و‌گو محور شبکه اشراق است که با حضور کارشناسان مرتبط ضمن بیان اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) به بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام در تغییر سیاست ابرقدرت‌ها و شکل‌گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار می‌پردازد، گفت: این برنامه در دو قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در تاریخ ۱۳ و ۱۴ خردادماه از ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: همچنین در دو برنامه راه ولایت که ساعت ۲۲ روزهای ۱۵ و ۱۶ خرداد به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) به صورت زنده پخش می‌شود، با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه، سیره عملی و زندگانی فردی و سیاسی آن امام جلیل‌القدر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: شبکه استانی صدا هم در ویژه برنامه «اورکلر امامی» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و صاحبنظران مسائل سیاسی به بررسی تأثیر بسزای قیام 15 خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

لطیفی افزود: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم ضمن پوشش مراسم مناسبتی این ایام در سطح استان با تولید سه گزارش تبیینی به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام و تاثیر انقلاب در تغییر مناسبات جهانی و یک گزارش درخصوص قیام 15 خرداد و نقش آن در روند پیروزی انقلاب می‌پردازد.

وی گفت: معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید و انتشار ۲۰ ویدئو، یک موشن گرافیک، ۲۰ متن و دو پوستر به مناسبت سالگرد ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد همراه مخاطبان خود خواهد بود.

انتهای پیام
captcha