رمز موفقیت امام(ره) چه بود / بزرگداشت ارزش‌های انسانی در 15 خرداد
کد خبر: 3975050
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

رمز موفقیت امام(ره) چه بود / بزرگداشت ارزش‌های انسانی در 15 خرداد

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز ضمن برشمردن برخی از ویژگی‌های شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، رمز موفقیت ایشان را ایمان راسخ به خداوند دانست.

به گزارش ایکنا از فارس، به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، قیام خونین 15 خرداد و همچنین شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام جعفر صادق(ع) محفل انس با قرآن کریم با حضور جابر آبادزردشتی، فرمانده تیپ 55 هوابرد؛ حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد و مسئولان و کارکنان امروز، 11 خردادماه در نمازخانه امام حسین(ع) این تیپ برگزار شد.

در این مراسم قاریان و حافظان قرآن کریم به تلاوت آیات وحی پداختند و در ادامه حجت‌الاسلام برهانی‌نسب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد و شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) به ویژگی­های شخصیتی امام راحل پرداخت و گفت: امام راحل با عنایت الهی پله­های ترقی را طی کرد.

وی افزود:  رمز موفقیت امام ایمان وی بود که قلبش - باطن و ضمیر امام- مملو از ایمان به خداوند بود. در حقیقت امام(ره) کسی بود که ایمان به راه و هدفش داشت؛ صبر، ثبات قدم ایشان، توکل به خداوند، شجاعت و بصیرت، روحیه شهادت­طلبی و احساس تکلیف در انجام وظایف در حضرت امام ستودنی بود.

برهانی‌نسب تأکید کرد: از دیگر خصوصیات امام خمینی(ره) مشروعیت عجیب و بی­نظیر ایشان است؛ معمولاً شخصیت­های سیاسی بعد از مدتی افول می­کنند اما حضرت امام وانقلاب اسلامی بعد از گذشت دهه­ها هنوز الهام بخش جنبش­های اسلامی- مردمی در منطقه و بلکه جهان است. امام خمینی(ره) رهبری رفیع درجه است که دوست و دشمن به والایی و فرهمندی شخصیت ایشان اذعان دارند.

 رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز همچنین با بیان اینکه بزرگداشت روز حماسه 15 خرداد بزرگداشت ارزش‌های والای انسانی در طول تاریخ است، گفت: وقتی که فریاد اسلام‌خواهی مردم کشور در قیام 15 خرداد به گوش استکبار رسید آمریکا و غرب متوجه اقتدار و رهبری علما و روحانیت اسلام و عزم و اراده پولادین ملت ایران برای کسب آزادی و استقلال و رسیدن به نظام عدل الهی شد.

انتهای پیام
captcha