رؤسای هیئت‌مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی همدان مشخص شد
کد خبر: 3974258
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

رؤسای هیئت‌مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی همدان مشخص شد

رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان خبر داد و گفت: پس از اجرای انتخابات رؤسای هیئت‌مدیره نیز انتخاب شدند.

رؤسای هیئت‌مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی همدان مشخص شدجواد سعیدی، رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: 30 اردیبهشت‌ماه انتخابات هیئت‌مدیره و هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان برگزار شد.

وی افزود: در این انتخابات که با حضور 54 نفر از مدیران قرآنی استان همدان از مجمع عمومی با دستور کار انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسی برگزار شد، از مجموع ۵۴ رأی مأخوذه به ترتیب جواد سعیدی با ۵۴ رأی، هاشم سعیدی شکوه با ۵۱ رأی، رضا رجبی با ۴۲ رأی، بنفشه منوچهری با ۳۸ رأی و قاسم جهان‌آرا با ۳۶ رأی به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه انتخاب شدند.

رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی بیان کرد: در این انتخابات جواد سعیدی به‌عنوان رئیس اتحادیه، رضا رجبی، نایب رئیس و هاشم سعیدی شکوه نیز به‌عنوان مدیرعامل اتحادیه انتخاب شدند.

سعیدی با بیان اینکه این انتخابات هر سه سال یک بار برگزار می‌شود، افزود: آخرین مرحله انتخابات در سال 96 برگزار شد که بر اساس اساسنامه قرار بود سال 99 انتخابات انجام بگیرد اما به علت شرایط کرونایی به ابتدای سال اخیر موکول شد.

رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان یادآور شد: در حوزه انتخابات هیئت‌مدیره و هیئت بازرسی، 13 کاندیدا برای انتخابات ثبت نام کرده بودند که پس از برگزاری انتخابات پنج نفر از این افراد که دارای آرای بالاتری بودند به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره و هیئت بازرسی انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha