نگارش مقالات علمی ۱۳۵ مدخل دانشنامه دفاع مقدس
کد خبر: 3974203
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲

نگارش مقالات علمی ۱۳۵ مدخل دانشنامه دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان از نگارش مقالات علمی مربوط به ۱۳۵ مدخل دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

نگارش مقالات علمی ۱۳۵ مدخل دانشنامه دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امیرعباس آسمند، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، هفتم خردادماه در نشست شورای هماهنگی ایثارگران، گفت: تاکنون ۱۴ عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده است.

وی افزود: هم‌اکنون پنج عنوان کتاب تاریخ شفاهی نیز در دست چاپ و سه عنوان نیز در حال تدوین است.

آسمند از ثبت و ضبط ۳۶۵ ساعت مصاحبه از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس استان خبر داد و اضافه کرد: این مصاحبه‌ها هم‌اکنون در مرحله مکتوب است.

همچنین، آذر صفایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری نیز در این نشست گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی به منظور تسریع در روند تدوین دانشنامه دفاع مقدس، با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همکاری کنند.

وی با بیان اینکه ادارات و دستگاه‌های اجرایی خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس را ثبت و ضبط و مستندسازی کنند، بیان کرد: برای تکمیل دانشنامه استانی دفاع مقدس به همکاری همه نهادها، سازمان‌ها و ادارات نیاز است.

صفایی از ابلاغ قانون تبدیل وضعیت ایثارگران دستگاه‌های اجرایی در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: ادارات مؤظف هستند به تعداد نیرو‌های ایثارگر شرکتی و قراردادی خود چارت سازمانی پیش‌بینی کنند.

انتهای پیام
captcha