تلاش برای فراهم‌سازی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات
کد خبر: 3974073
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

تلاش برای فراهم‌سازی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات فارس با تأکید بر لزوم تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات گفت: همه باید تلاش کنیم و زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی‌گیری را فراهم کنیم.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سیداحمد احمدی‌زاده، رئیس ستاد انتخابات فارس امروز، 6 خردادماه در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی و لزوم توجه همه جانبه به امر انتخابات گفت: کلیه فرایندهای انتخابات با نظارت و ارزیابی نهادهای متولی در حال اجراست و خوشبختانه تاکنون اقدامات اجرایی به خوبی انجام شده است.

وی افزود: وظایف مشخص وزارت کشور در قالب قوانین انتخابات به روشنی تدوین شده و در این راستا نیل به قانون محور اصلی فعالیت‌ها است.

احمدی‌زاده با تأکید بر لزوم تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات اظهار کرد: همه دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات با انگیزه و اقتدار در این اتفاق مهم فعالیت  دارند و در این مسیر با نیل به قانون و رعایت بی‌طرفی از بروز هر گونه تخلف پیشگیری می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه تأمین و تجهیز شعب اخذ رأی و رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی را از جمله الزامات کاری برای فرمانداران عنوان کرد و افزود: برای سلامت و امنیت انتخابات همه باید پاسخگو باشیم و باید تلاش کنیم تا با انتخاب صحیح مکان شعب، شرایط مطلوب و ایمنی برای حضور مردم فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: جانمایی ستادهای انتخاباتی و برنامه‌ریزی مناسب برای فعالیت‌های تبلیغاتی از جمله مباحث مهم در ایام انتخابات است که به فرمانداران ابلاغ شده و انتظار داریم فرمانداران در این خصوص برنامه ریزی لازم به عمل آورند .

رئیس ستاد انتخابات استان فارس ابراز امیدواری کرد: همه باید تلاش کنیم و زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی‌گیری را فراهم کنیم.

احمدی‌زاده تأکید کرد: تمامی کمیته‌های ذیل ستاد خاصه در حوزه پشتیبانی به‌صورت مستمر مسائل و مشکلات مربوطه شهرستان‌ها پیگیری و با بهره‌گیری از ظرفیت ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۷۱ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha