تدارک صدا و سیمای فارس برای انتخابات
کد خبر: 3973986
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸

تدارک صدا و سیمای فارس برای انتخابات

صدا و سیمای مرکز فارس علاوه بر تولید ویژه برنامه‌های متعدد و متنوع با موضوع انتخابات پیش‌رو در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی با بیشتر شدن شور و هیجان انتخاباتی، بسته متنوعی از نماهنگ، کلیپ و آثار موسیقی برای انتخابات 28 خرداد تولید و آماده پخش کرده است.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس، سیدمحمد حسن نبوی‌زاده، معاون برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیمای فارس امروز، 5 خردادماه با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات گفت: این مرکز علاوه بر تولید ویژه برنامه‌های متعدد و متنوع با موضوع انتخابات پیش‌رو در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی با بیشتر شدن شور و هیجان انتخاباتی، بسته متنوعی از نماهنگ، کلیپ  و آثار موسیقی برای انتخابات 28 خرداد تولید و آماده پخش کرده است.

وی با بیان اینکه کلیپ ما ایرانی‌ها با مضمون همدلی و انسجام ایران و ایرانی برای سربلندی کشور در عرصه‌های مختلف تولید شده است، افزود: این کلیپ با آهنگ‌سازی و تنظیم شجاعت شفاهی، شعر عبدالجبار کاکایی و خوانندگی محسن بهمنی در واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای فارس تولید شده است.

نبوی‌زاده ادامه داد: ساخت این کلیپ به کارگردانی فرزاد کشاورز به مدت سه دقیقه و چهل ثانیه به پایان رسیده و آماده پخش است همچنین کلیپ عشق وطن با یادآوری افتخارات کشور و اینکه عشق به وطن زمینه‌ساز پیشرفت و سربلندی میهن است تولید شده است.

معاون صدا و سیمای فارس با بیان اینکه شعر کلیپ عشق وطن را رادمهر موسوی سروده و مهدی هوشمند آهنگ‌سازی و تنظیم آن را بر عهده داشته است، گفت: این کلیپ با اجرای گروه کر واحد شعر و موسیقی مرکز فارس به کارگردانی محمد خُردل به مدت سه دقیقه و سی ثانیه ساخته و در دستور کار پخش قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: نماهنگ رأی من نیز با موضوع اهمیت شرکت در انتخابات و نقش تعیین‌کننده هر برگ رای در تعیین سرنوشت کشور آماده پخش است. این نماهنگ با شعر شهرزاد مشتاق، آهنگ‌سازی و تنظیم امیرعلی رضایی، خوانندگی آبتین زارع و کارگردانی سید علی غمخواری به مدت سه دقیقه و بیست ثانیه تهیه شده است.

نبوی‌زاده بیان کرد: نماهنگ فرزند ایران هم با این مضمون که فرزندان ایران میراث‌دار تاریخ و تمدنی کهن و پرافتخار هستند و نگاهشان به آینده است تولید شده و شعر و آهنگسازی و تنظیم این نماهنگ را محمدعلی میری انجام داده و گروه کر واحد شعر و موسیقی مرکز فارس آن را اجرا کرده است که این نماهنگ نیز به کارگردانی سید علی غمخواری به مدت سه دقیقه و پنج ثانیه در شبکه استانی فارس ساخته شده و آماده پخش است.

معاون صدا و سیمای فارس گفت: اثر موسیقی میلاد روشنایی‌ها دیگر محصول واحد شعر و موسیقی مرکز با مضمون تولد دوباره میهن با برگزاری انتخابات سروده شده، با شعر محمدجواد حسن شاهی، آهنگ‌سازی و تنظیم علیرضا اوجی و صدابرداری امین فخارپور، خوانندگی آرش کریمی و به همراه اجرای گروه کر به مدت سه دقیقه و چهار ثانیه تولید شده است.

وی اظهار کرد: اثر دیگر به همت حمیدرضا لطف‌الهی مسئول  واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای فارس با عنوان برای ایران در ساختار موسیقی الکترونیک برای مخاطب جوان تولید شده که ضمن یادآوری افتخارات کشور، کسانی که نمی‌توانند وحدت و همبستگی مردم ایران را ببینند را نکوهش می‌کند و برسر کسانی که سودایی غیر از پیشرفت و سربلندی ایران عزیز را دارند فریاد می‌زند، شعر این اثر را میلاد شمس سروده و مجتبی اوجی آهنگ‌سازی، تنظیم و خوانندگی آن را برعهده داشته و به مدت سه دقیقه و دوازده ثانیه آماده و به زودی از شبکه‌های استانی و ملی پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha