فراکسیون ایثارگران مجلس با همسان‌سازی امتیازات جانبازان موافقت کرد
کد خبر: 3973701
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

فراکسیون ایثارگران مجلس با همسان‌سازی امتیازات جانبازان موافقت کرد

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس، گفت: فراکسیون ایثارگران نسبت به اجرای طرح همسان‌سازی امتیازات جانبازان موافقت کرده و با تسری امتیازات جانبازان به دنبال تحقق اهداف مورد نظر است.

فراکسیون ایثارگران مجلس با همسان‌سازی امتیازات جانبازان موافقت کردحجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اساسی برای مجلس ارائه خدمات مطلوب و یکسان به خانواده‌های ارزشمند و والای ایثارگران و جانبازان است که به همین منظور اجرای طرح همسان‌سازی امتیازات جانبازان زیر ۲۵ درصد و بالای ۲۵ درصد است.

وی بیان کرد: در این زمینه فراکسیون ایثارگران نسبت به اجرای این طرح موافقت کرده و باتسری امتیازات جانبازان به دنبال تحقق اهداف مورد نظر برای ارائه خدمات به این قشر است که این مسئله نیاز به چکش‌کاری‌ها و شناسایی مشکلات و موانع مربوطه دارد و در مجموع اجرای این طرح به عنوان یک طرح بسیار مناسب در دستور کار است.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل خاطرنشان کرد: باید شرایط و دغدغه این قشر به صورت کامل در نظر بگیرند تا تحت فشار اقتصادی قرار نگیرند و حقوق مناسبی را دریافت کنند که این مسئله از مدت‌ها پیش در دستور کار قرار گرفته بود و برای اجرای این طرح اقدامات لازم در دستور کاری قرار گرفته است.

موسوی بیان کرد: فراکسیون ایثارگران آمادگی‌های لازم را برای رفع مشکلات ایثارگران، وضعیت استخدام و سایر مسائل مربوطه دارد و درصدد است تا با برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه اقدام کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کند که این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای واگذاری خودرو به جانبازان بالای ۵۰ درصد نیز در دستور کار قرار گرفته که نیاز است تا زیرساخت‌های لازم در این زمینه محقق شود و بتوانیم به صورت کارشناسانه مشکلات را بررسی و برای رفع آنان اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha