1100 خانه محرومین در مازندران احداث می‌شود + عکس
کد خبر: 3973251
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
در سال جاری؛

1100 خانه محرومین در مازندران احداث می‌شود + عکس

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین در سال جاری با محوریت بسیج هم خبر داد و گفت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکن محرومین نیز سهم استان مازندران است که فردا کلنگ‌زنی آن آغاز می‌شود.

1100 خانه محرومین در مازندران احداث می‌شودبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ،پیش از ظهر امروز دوم خردادماه در حاشیه افتتاحیه طرح ملی جبهه خرمشهر‌ها در مصلای بابلسر، از بهره برداری ۱۲ هزار پروژه در زمینه‌های مختلف، در سال گذشته خبر داد و گفت: سهم بسیج سازندگی سپاه کربلا در پروژه‌ها، قابل توجه است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه کربلا از سازمان‌های فعال و برتر کشوری است، افزود: در سال جاری نیز بسیج سازندگی سپاه کربلا پروژ‌ه‌های قابل توجهی را در دست دارد که از جمله ساخت خانه‌های محروم، ساخت خانه‌های بهداشت، ساخت جاده‌های روستایی، احداث سالن‌های ورزشی و نیز رفع مشکلات روستایی و مناطق حاشیه‌نشینی شهر‌ها است.

سردار سلیمانی در ادامه از ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین در سال جاری با محوریت بسیج هم خبر داد و گفت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکن محرومین نیز سهم استان مازندران است که فردا کلنگ زنی آن آغاز می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بسیج در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح شهید سپبهد حاج قاسم سلیمانی هم اشاره کرد و افزود: این طرح در کنار وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان‌ها فعال بوده و در حال حاضر نیز ادامه طرح و کمک به واکسیناسیون مردم در حال انجام است.

سردار سلیمانی اظهار کرد: با توجه به تولید واکسن در کشور و واگذاری به شبکه‌هایی که مسئولیت این کار را دارند ان شاء‌الله شاهد افزایش حجم واکسیناسیون در کشور باشیم.

انتهای پیام
captcha