۸۵۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در فارس؛ چشم‌‌انتظار یاری خیران
کد خبر: 3972822
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

۸۵۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در فارس؛ چشم‌‌انتظار یاری خیران

طبق اعلام مدیركل زندان‌های فارس هم‌اکنون نزدیک به ۸۵۰ نفر در زندان‌های استان فارس به دلیل جرایم غیرعمد مالی با مبلغ حدود دو هزار میلیارد ریال در حبس هستند كه چشم‌انتظار یاری خیران هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های استان فارس امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در آئین اختتامیه مرحله نخست از اجرای طرح «خورشید خانه» که با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در زندان مرکزی این شهرستان برگزار شد، گفت: هم‌اکنون قریب به ۸۵۰ نفر در زندان‌های استان فارس به دلیل جرائم غیرعمد مالی با مبلغ حدود دو هزار میلیارد ریال در حبس هستند که جلب مشارکت عمومی برای آزاد سازی این افراد می‌تواند در افزایش امنیت جامعه و جلوگیری از چرخه ایجاد جرم، تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: علاوه بر اینکه در سال گذشته حدود ۳۱۳  نفر از زندانیان جرائم غیرعمد مالی با مجموع دین ۲۴۰ میلیارد ریال از زندان‌های فارس آزاد شدند، با مشارکت خیرین و اقدامات گروه‌های جهادی، به ویژه سپاه ناحیه فجر استان فارس، مانع از به زندان رفتن ۱۵۰ نفر محکوم جرائم غیر عمد مالی شدیم که بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان فارس افزود: توزیع ۸۵۰۰ بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی سپاه فجر و خیرین استان فارس در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان از دیگر اقدامات موثر سال گذشته بود.

انتهای پیام
captcha