انتخابات مجمع عمومی مؤسسات قرآن و عترت اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3972477
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

انتخابات مجمع عمومی مؤسسات قرآن و عترت اردبیل برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اردبیل با حضور مسئولان ۶۴ مؤسسه قرآنی برگزار و اعضای هیئت مدیره این اتحادیه در استان مشخص شدند.

انتخابات مجمع عمومی و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اردبیل برگزار شدعبداله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: انتخابات دومین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اردبیل با حضور مسئولان ۶۴ مؤسسه قرآنی برگزار و اعضای هیئت مدیره این اتحادیه در استان مشخص شدند.

وی تصریح کرد: دومین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد، در روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه، با حضور ناظرین انتخابات حجت‌الاسلام و المسلمین عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل و سید جبار موسوی، نماینده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه سماء برگزار شد.

بحرالعلومی، اظهار کرد: در این مراسم که ۶۴ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت صاحب رای اعم از مؤسسات دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند، هر کدام از کاندیدا‌ها در فرصتی کوتاه، به ارائه برنامه‌های خود پرداختند که ۵۰ موسسه دارای مجوز از تبلیغات اسلامی استان و ۱۴ موسسه از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، یاد آور شد: براین اساس و پس از رای‌گیری، نهضت حورزاده با تعداد ۳۶ راى، طاهر آگاه مغانلو ۱۸ راى، اکبر غاربی ۱۷ راى، سید محمد زکی نقی ۱۴ راى، حسن بضاعت پور ۱۳ راى، موسی بیدار ۱۳ راى و سید خلیل حسینی ۱۳ راى به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و ربابه قلیپور و مریم حنیفه زاده بعنوان علی‌البدل دوره دوم انتخاب شدند.

گفتنی است؛ محمد برومند با ۱۹ راى، خدیجه قبایی با ۱۵ راى بعنوان بازرسان منتخب و شیرین نعیمی فرد و عفت جهانی بعنوان عضو علی‌البدل هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اردبیل انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha