برگزاری همایش «تجلیل از فاتحان خرمشهر» در سمنان
کد خبر: 3972437
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

برگزاری همایش «تجلیل از فاتحان خرمشهر» در سمنان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان سمنان در سالروز فتح خرمشهر خبر داد.

برگزاری همایش «تجلیل از فاتحان خرمشهر» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدحسن سلامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان، شب گذشته، 28 اردیبهشت در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان سمنان در سالروز فتح خرمشهر در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: این همایش بعد از ظهر دوم خرداد ماه با رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مکان این نشست و همایش، مجتمع فرهنگی دفاع مقدس استان است، که در این راستا جمع محدودی از رزمندگان و مدافعان خرمشهر در این نشست حضور خواهند داشت.

سرهنگ محمد نوروزیان، مدیر پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس استان نیز در این نشست یادآور شد: وقوع جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی، به نیابت از آمریکا و اسرائیل و برای مقابله با انقلاب اسلامی بود از سوی دیگر امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون رشادت شهدا و جانبازان است.

به گفته وی؛ به هر میزان از خاطرات و افکار و آرمان‌های شهدا گفته شود، همچنان نیازمند پرداختن به ابعاد روحی آنها هستیم.

نوروزیان با بیان اینکه شهدا و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس دفاع از حیثیت، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به منصه ظهور رساندند، اظهار کرد: در آن برهه حساس از تاریخ، دفاع از خرمشهر برابر با دفاع از آبرو و حیثیت قلمداد می‌شد لذا کاری که در بیت‌المقدس انجام شد، عملیاتی شگرف بود.

انتهای پیام
captcha