مشاركت 2200 دانشجوی فارس در دوره‌های آموزشی مبانی اندیشه اسلامی
کد خبر: 3972332
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

مشاركت 2200 دانشجوی فارس در دوره‌های آموزشی مبانی اندیشه اسلامی

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از حضور ۲۲۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی در دوره طرح ولایت دانشجویی در تابستان ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی فارس امروز، 28 اردیبهشت‌ماه از حضور ۲۲۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی در دوره طرح ولایت دانشجویی در تابستان ۱۴۰۰خبر داد و افزود: حضور پرشور دانشجویان بسیجی در بیست و ششمین دوره طرح ولایت کشوری در سال جاری مؤید تأثیر شگرف و استقبال قابل توجه دانشجویان دانشگاه ها از این دوره معرفتی است.

وی با بیان اثرات شرکت در دوره طرح ولایت بر زندگی فردی و اجتماعی دانشجویان و جهت‌دهی فکری برای چهل سال آینده زندگی انسان، افزود: مباحثی همچون انسان‌شناسی، خداشناسی، فلسفه اخلاق، معرفت‌شناسی، فلسفه سیاست، فلسفه حقوق از جمله سرفصل‌هایی است که در این دوره ارائه می‌شود که کمتر جایی چنین منسجم مبانی مورد نیاز انسان ارائه می‌شود.

كاظم اسماعیل شعار، مسئول رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس نیز از استقبال گسترده دانشجویان بانو و آقا در استان فارس در این طرح کشوری ابراز خرسندی کرد و افزود: استقبال چشمگیر دانشجویان استان فارسی در ثبت‌نام این دوره نویدبخش حرکت معرفتی و تشکیلاتی قوی در مهرماه امسال در دانشگاه‌های فارس خواهد بود.

وی با بیان اینكه ثبت‌نام طرح ولایت دانشجویی از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، افزود: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به سایت tvelayat.ir  ثبت نام کنند.

اسماعیل شعار بیان كرد: دوره طرح ولایت به‌مدت ۴۰روز در مشهد مقدس و با رعایت دقیق آئین‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

 یادآور می‌شود، دوره طرح ولایت با ارائه مبانی اندیشه اسلامی تحت نظر مؤسسه حضرت امام خمینی(ره) همه ساله در مشهد مقدس با حضور جمع کثیری از دانشجویان برگزار می‌شود و استفاده از اساتید مجرب این مؤسسه یکی از برکات و امتیازات ویژه این دوره معرفتی است.

انتهای پیام
captcha