نقش مؤثر روابط عمومی‌ها در تحقق عدالت
کد خبر: 3972310
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

نقش مؤثر روابط عمومی‌ها در تحقق عدالت

رئیس كل دادگستری فارس با یادآوری اهداف سند تحول قضایی كه در رأس آن تحقق عدالت قرار دارد، گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش مفید و مؤثری در سرعت تحقق اهداف سند تحول قضایی در کشور ایفا كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس امروز، 28 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاان ضمن تبریك فرا رسیدن روز و هفته جهانی ارتباطات و روابط عمومی به تمام مسئولان و كارشناسان این عرصه بر اهمیت توجه به عرصه اطلاع‌رسانی در اجرای طرح تحول قضایی تأکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش مفید و مؤثری در سرعت تحقق اهداف سند تحول قضایی در کشور ایفا كنند.

وی ضمن توصیه بر تقویت اطلاع‌رسانی از طریق وسایل ارتباط جمعی و اهمیت اطلاع‌رسانی به‌ویژه از طریق فضای مجازی و دیجیتال از سوی روابط عمومی دادگستری استان، سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در فارس و رابطین روابط عمومی حوزه‌های قضایی با هماهنگی روابط عمومی دادگستری استان خواستار اطلاع‌رسانی به‌موقع، هدفمند و در چارچوب دستورالعمل اطلاع‌رسانی ابلاغ شده از سوی قوه قضائیه شد.

رئیس شورای قضایی استان فارس بر آگاهی به موقع و هوشیاری لازم کارشناسان و مسئولان روابط عمومی دادگستری استان تأکید کرد و گفت: برخی درصدد هستند تا اقدامات مطلوب و شایسته صورت گرفته از سوی ریاست قوه قضائیه، آیت‌الله رئیسی و قوه قضائیه مقتدر، تحول‌گرا و عدالت‌خواه را مورد هجمه قرار دهند بنابراین لازم است ضمن هوشیاری کامل و رصد فضای مجازی جلوی اقدامات معاندین نظام گرفته شود.

موسوی در پایان بر برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز کارشناسان و رابطین روابط عمومی حوزه‌های قضایی استان فارس از سوی معاونت منابع انسانی دادگستری استان فارس در راستای اجرای بخشی از سند تحول قضایی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha