شیراز؛ میزبان همایش ملی هویت كودكان ایران اسلامی
کد خبر: 3972126
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷

شیراز؛ میزبان همایش ملی هویت كودكان ایران اسلامی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از برگزاری سومین همایش ملی هویت كودكان ایران اسلامی در تیرماه سال جاری به‌میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد فیاض‌پور، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس امروز، 27 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین همایش ملی هویت كودكان ایران اسلامی به‌میزبانی این استان خبر داد و گفت: به یاری خدا این همایش در روزهای 16 و 17 تیرماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ و هویت ایران اسلامی و پیوند هرچه بیشتر كودكان با انقلاب اسلامی و هویت ملی برشمرد و گفت: مدیریت دانش و جمع‌آوری یافته‌های علمی و تجارب عملی در زمینه‌های مذكور از دیگر اهداف برگزاری این همایش هستند.

فیا‌ض‌پور با بیان اینكه فراخوان این همایش از اول تا 25 خردادماه خواهد بود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، فیلم کوتاه و پویانمایی، بازی‌های کودکانه، قصه‌گویی، قصه‌خوانی و قصه‌نویسی، اجرای بازی‌های کودکانه در شرایط واقعی و قصه‌های قرآنی، ملی و بومی به دبیرخانه همایش مستقر در اداره کل آموزش ‌و پرورش فارس ارسال كنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس به محورهای این همایش نیز اشاره كرد و گفت: ماهیت، ضرورت و مؤلفه‌های هویت کودکان ایران اسلامی، عوامل مؤثر در شکل‌گیری هویت کودکان در دوره پیش‌دبستانی، آسیب‌شناسی فرایند شکل‌گیری هویت کودکان پیش‌دبستانی و تجارب جهانی در زمینه شکل‌گیری هویت در دوره کودکی از مهم‌ترین محورهای مقالات این همایش هستند.

وی در پایان گفت: شرکت‌کنندگان به‌منظور دستیابی به اطلاعات بیشتر در خصوص محورهای همایش و نحوه برگزاری و ارسال آثار به سایت http://hkiifars.ir و یا کانال اطلاع‌رسانی اداره کل اموزش و پرورش فارس در شبکه شاد به آدرسfarsmdunews@  مراجعه كنند.

انتهای پیام
captcha