پیكر شهید ناجا در شیراز آرام گرفت
کد خبر: 3971233
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

پیكر شهید ناجا در شیراز آرام گرفت

مراسم تشییع و خاكسپاری پیکر پاک و مطهر ستوان سوم شهید «صادق کریمی» دلاور مرد نیروی انتظامی كه در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس،  مراسم تشییع و خاكسپاری پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حریم امنیت ستوان سوم «صادق کریمی»، یكی از شهدای نیروی انتظامی كه در روزهای اخیر در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار یوسف ملک‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس؛ مرتضی جوکار، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی، کارکنان انتظامی، خانواده شهید والامقام و مردم شهید پرور در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز برگزار و جهت خاکسپاری به گلزار شهدای شهرستان شیراز انتقال داده شد.

یادآور می‌شود، شهید ستوان سوم «صادق کریمی» از نیروهای جان بر کف یگان تکاوری شهرستان "نیک شهر" استان سیستان و بلوچستان بود که بیستم اردیبهشت‌ماه سال جاری هنگام کنترل خودروهای عبوری و در پی تیراندازی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودرو پژو 405 مسروقه در این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.   

انتهای پیام
captcha