تدارك شبكه فارس برای عید فطر
کد خبر: 3970958
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

تدارك شبكه فارس برای عید فطر

صدا و سیمای فارس برای تعطیلات عید سعید فطر برنامه‌های متنوع و شادی را برای مخاطبان رسانه ملی تدارک دیده است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، برنامه‌های متنوع و شادی توسط صدا و سیمای فارس تهیه و پخش خواهد شد.

 این برنامه‌ها که  از ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت روی آنتن سیمای شبکه فارس می‌رود شامل ویژه برنامه عید سعید فطر ساعت ۲۱، ویژه برنامه عید سعید فطر ساعت ۱۱ ، خوشا شیراز ساعت ۱۰، دلگشا ساعت ۲۱ و دیگر برنامه‌های شاد و متنوع  سیمای شبکه فارس با حال و هوای عید فطر است که تقدیم مخاطبان خواهد شد.

رادیو فارس هم در همین ایام برنامه عیدانه را ساعت ۱۰ به تهیه‌کنندگی محمد کاظم یاسری روی آنتن می‌برد. شب‌های ایران، ساعت سی بامداد تا ۲ بامداد به تهیه کنندگی رضا شامخی و اجرای امیرهمایون یزدانپور، پسین دلگشا ساعت 17:35 و  نارنجستان، عنوان برنامه طنزی است که ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه از رادیو فارس پخش می‌شود. سلام کاکو ساعت 7:15 و گمپ گلا ساعت 12:10 دقیقه از دیگر برنامه‌های رادیو فارس به‌مناسبت عید سعید فطر است.

خبر فارس هم با پخش گزارش ‌هایی در خصوص فرا رسیدن ماه شوال و عید فطر، زکات فطره، استهلال ماه شوال، ممنوعیت سفر در عید فطر و پوشش نماز عید فطر در استان مخاطبان را در جریان آخرین خبرها قرار می‌دهد.

فضای مجازی شبکه فارس هم با تولید عکس نوشته‌ها ویژه فرارسیدن عید فطر به‌صورت حدیث گرافی درباره پایان روزه‌داری و نماز عید فطر، توجه به آداب و سنن اهل سنت فارس در وداع با ماه مبارک رمضان از طریق بازتولید و انتشار ویدیو کلیپ، اطلاع‌رسانی در خصوص مکان‌های برگزاری نماز عید فطر براساس دستورالعمل‌های بهداشتی و انتشار گزیده‌های برنامه‌ های شبکه فارس در فضای مجازی همراه مخاطبان شبکه فارس در عید سعید فطر است.

انتهای پیام
captcha