احیای 2800 فرصت شغلی در فارس
کد خبر: 3970912
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

احیای 2800 فرصت شغلی در فارس

استاندار فارس با اشاره به فعالیت‌هایی كه در راستای رونق تولید در این استان انجام شده است، گفت: با فعال شدن ۳۰۴ واحد تولیدی راکد بیش از ۲۸۰۰ فرصت شغلی احیا شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 21 اردیبهشت‌ماه با تأکید بر اینکه توجه به رفع موانع تولید در دولت‌های یازدهم و دوازدهم همواره یکی از محوری‌ترین اهداف مسئولان بوده است، گفت: تلاش‌های مجموعه مدیریتی استان در این حوزه نتایج در خور توجهی داشته است.

وی با بیان اینكه در سال گذشته 322 واحد تولیدی راكد در استان مجدداً فعال شده‌اند، گفت: فعالیت دوباره این واحدها موجب شد تا 2 هزار و 864 فرصت شغلی نیز ایجاد شود.

رحیمی بیان كرد: از مجموع 322 واحد راكد فعال شده، 93 واحد با یك هزار و 120 فرصت شغلی مربوط به حوزه صنعت، 46 واحد با 301 فرصت شغلی مربوط به حوزه معدن، 7 واحد با 246 فرصت شغلی مربوط به حوزه گردشگری و 176 واحد با یك هزار و 197 فرصت شغلی مربوط به حوزه كشاورزی بوده است.

استاندار فارس تأکید کرد: در سال جاری نیز رفع موانع تولید از اهداف مورد توجه مجموعه مدیریتی در استان فارس است و تلاش‌های همه جانبه برای فعال کردن واحدهای راکد و یا بهبود شرایط واحدهای در حال فعالیت ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha