توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین عشایر نیازمند فارس
کد خبر: 3970105
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین عشایر نیازمند فارس

طبق اعلام فرمانده سپاه عشایر استان فارس در چهارمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه این سپاه بیش از ۱۰ هزار بسته مواد غذایی و معیشتی بین عشایر نیازمند استان توزیع شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدمحمد شكوهی، فرمانده سپاه عشایر فارس، امروز، 18 اردیبهشت‌ماه در حاشیه چهارمین مرحله رزمایش كمك‌های مؤمنانه این سپاه گفت: تاكنون بیش از 10 هزار بسته مواد غذایی و معیشتی میان عشایر نیازمند استان فارس توزیع شده است.

وی با تصریح اینكه از ابتدای ماه مبارك رمضان نیز بیش از یك هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است، ارزش ریالی هر بسته را بیش از 350 هزار تومان اعلام كرد كه توسط خیران و سپاه تأمین شده است.

شكوهی این نكته را یادآور شد كه جامعه عشایر به‌عنوان جامعه مولد كشور به‌دلیل خشكسالی‌های بی‌سابقه اخیر بسیار متضرر شده‌اند و توجه به آنان از سوی خیران بسیار ضروری و تعیین كننده است.

فرمانده سپاه عشایر فارس با بیان اینكه روند كمك‌های مؤمنانه تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، خرما، سویا، چای و دیگر مایحتاج مورد نیاز تهیه و در اختیار عشایر سیار، نیمه سیار و ساکن که دارای زندگی دامی و عشایری هستند، گذاشته می‌شود.

وی در پایان گفت: تشکیل گروه‌های جهادی و اعزام به مناطق عشایر در راستای کمک‌های مؤمنانه که مقام معظم رهبری بر اجرای آن تاکید بسیار داشته‌‎اند، از دیگر خدمات به جامعه عشایر است.

انتهای پیام
captcha