بهره‌مندی ۳۶ هزار مددجوی فارس از آموزش‌های دینی و اجتماعی
کد خبر: 3970048
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

بهره‌مندی ۳۶ هزار مددجوی فارس از آموزش‌های دینی و اجتماعی

به گفته مدیرکل كمیته امداد فارس 36754 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته از خدمات آگاه‌سازی و آموزش با سرفصل‌های مذهبی، قرآنی، اجتماعی و غیره بهره‌مند شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 18 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران از بهره‌مندی 36754 نفر مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات آگاه‌سازی و آموزش خانواده در سال گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها به‌منظور تقویت رشد باورهای دینی و اعتقادی و توانمندسازی فکری و فرهنگی، مذهبی مددجویان برگزار می‌شود، افزود: به دلیل شرایط موجود جامعه در پی شیوع بیماری کرونا، تمامی آموزش‌ها به‌صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی صورت گرفته است.

بذرافشان یادآور شد: این آموزش‌ها در سرفصل‌های مختلفی همچون اخلاق اسلامی، احکام، قرآن، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، آمادگی برای ازدواج و ... و با بهره‌گیری از اساتید مختلف در زمینه‌های مورد نیاز به مددجویان ارائه شده است.

مدیرکل كمیته امداد فارس با  بیان اینکه 36 هزار و 754 مدد جو از آموزش‌های مذکور بهره‌مند شدند، گفت: از این تعداد 3124 نفر کودک و دانش‌آموز، 302 نفر دانشجویان و طلاب علوم دینی، 9413 نفر از زوج‌های جوان و دختران و پسران مستعد ازدواج، 7881 نفر دختران و پسران بازمانده از تحصیل،  13979 نفر زنان سرپرست خانواده، 310 نفر مستعدین خودکفایی و 1745 نفر از سالمندان بودند.

انتهای پیام
captcha