تكاوران ارزش مدافعان ارزش‌ها هستند
کد خبر: 3969756
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰

تكاوران ارزش مدافعان ارزش‌ها هستند

فرمانده ارش نظامی ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه تکاور مدافع ارزش‌هاست، گفت: تكاوران از این نظر باید در تمام مراحل زندگی الگو و اسوه باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، آیین اختتامیه نخستین دوره نیرو مخصوص با حضور امیر سرتیپ دوم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس، حجت‌الاسلام رضایی ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس و جمعی از فرماندهان، اساتید و تکاوران، عصر پنج‌شنبه، 16 اردیبهشت‌ماه در تالار امام خمینی(ره) مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: تکاور مدافع ارزش‌هاست و از این نظر باید در تمام مراحل زندگی الگو و اسوه باشد و نسبت به خانواده خود احساس مسئولیت داشته باشد تا علاوه بر اینکه خود فردی قوی و توانمند است فرزندانی قوی و توانمند هم تربیت کند.

وی افزود: هدف از برگزاری دوره‌های نیرو مخصوص که سال‌های سال است در تیپ ۶۵ نوهد برگزار می‌شود، پرورش نیروهای نخبه تکاور برای خدمت در یگان‌های واکنش سریع نزاجا است و اجرای این دوره اولین تجربه اساتید کمیته تکاور مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز بود که بحمد الهی موفق شد این تجربه را به نحو احسن عملی کند.

رضایی با بیان اینکه برخورد تکاوران در مأموریت‌ها نسبت به زیردست باید پدرانه و یا مانند برادری دلسوز باشد و در اجرای دستورالعمل‌های قانونی و شرعی نسبت به مافوق کاملا مطیع و فرمانبردار باشند، گفت: تکاوران باید طوری کسب آموزش کنند که در اجرای مأموریت‌ها احساس قدرت داشته باشد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از تعدادی از اساتید و تکاوران ارتش مستقر در استان فارس با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha