«عهد همدلی» برای حمایت از مردم فلسطین به راه افتاد
کد خبر: 3969635
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
در فارس؛

«عهد همدلی» برای حمایت از مردم فلسطین به راه افتاد

در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس و به‌دلیل برگزاری مراسم این روز در بستر فضای مجازی فراخوانی با عنوان «عهد همدلی» توسط دفتر نهاد ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشكی شیراز و با مشاركت نهادهای مختلف در فارس راه‌اندازی شد.

به گزارش ایكنا از فارس، در سال جاری به دلیل وضعیت شیوع كرونا، مراسم روز جهانی قدس در بستر فضای مجازی و با اجرای برنامه‌های متنوع توسط سازمان‌ها و نهادهای مختلف اجرا می‌شود.

در این راستا فراخوانی با عنوان «عهد همدلی» برای حمایت از مردم فلسطین توسط دفتر نهاد ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشكی شیراز و با مشاركت نهادهای مختلف در فارس راه‌اندازی شد و علاقه‌مندان برای حمایت بیشتراز مردم فلسطین می‌توانند در فراخوان شركت كرده و همدلی خود را با ارسال ویدیو و دست نوشته به زبان‌های عربی و یا فارسی اعلام كنند.

شرکت‌کنندگان در فراخوان «عهد همدلی» می‌توانند به مادران، پدران، دختران و همچنین پسران همسالان فلسطینی خود از طریق ویدیو و دست نوشته و پیام خود را به زبان‌های عربی و فارسی در شبکه پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند.

خطاب پیام هر شخص با توجه به شرایط خود به گروه خاصی از فلسطینیان باشد به‌طور مثال اگر نام شما محمد است خطاب به محمدهای فلسطینی پیام خود را از طریق شماره واتساپی 9197799086 تا پایان روز 14 اردیبهشت ماه امسال ارسال كنید.

لازم به ذكر است باید در ارسال فیلم و یا دست‌نوشته‌های ارسالی ازعبارت یا هشتگ «معکم_رفاقنا» در صحبت یا دست‌نوشته‌ استفاده شود.

انتهای پیام
captcha