توزیع بیش از ۱۴۴ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان فارس
کد خبر: 3967508
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
از ابتدای ماه رمضان تاکنون صورت گرفت؛

توزیع بیش از ۱۴۴ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان فارس

مدیرکل کمیته امداد استان فارس از توزیع ۱۴۴ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

توزیع بیش از ۱۴۴ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد استان فارس از توزیع 144هزار و 500 پرس غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان به ارزش 37 میلیارد ریال از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

وی ادامه داد: در همین راستا تعداد 41 هزار و 463 بسته معیشتی نیز به ارزش 104 میلیارد ریال توسط خیران استان تهیه و بین اقشار جامعه هدف توزیع شده است.

بذرافشان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال تعداد 185 آشپزخانه جهت پخت غذای گرم راه اندازی شده است؛ افزود: در پویش ایران همدل ـ اطعام مهدوی امسال طرحی به نام افطاری ساده نیز اضافه شده بود که در آن بسته‌های افطاری ساده تهیه و به نیازمندان و مددجویان داده می شود.از ابتدای ماه رمضان تاکنون تعداد 16 هزار و 500 بسته افطاری ساده به ارزش 1 میلیارد 330 میلیون ریال توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس در ادامه با اشاره به طرح ایران مهربان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون تعداد 1533 حامی جدید حمایت از 6000 فرزند یتیم و محسنین را عهده‌دار شدند.

انتهای پیام
captcha