ترس و واهمه رژیم صهیونیستی از قدرت هسته‌ای ایران
کد خبر: 3965151
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

ترس و واهمه رژیم صهیونیستی از قدرت هسته‌ای ایران

امام جمعه تکاب گفت: خرابکاری در نیروگاه نطنز نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی از قدرت فناوری و تکنولوژی ایران ترس و واهمه داشته و قصد دارد با گل‌آلود کردن شرایط موجود، گفت‌وگوی برجامی ایران با اروپا را تحت تأثیر قرار دهد.

ارسالی امروز ا ترس و واهمه رژیم صهیونیستی از قدرت فناوری و تکنولوژی ایرانحجت‌الاسلام علی رحیمی، امام‌جمعه تکاب، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: دشمن و دشمنی مفهوم قرآنی و دینی است که از اول خلقت جبهه حق مقابل جبهه باطل بوده و تا پایان جهان نیز ادامه خواهد داشت پس همیشه باید با آگاهی نسبت به دسیسه و حیله‌های آن‌ها پیش رفت و بحث دشمنی را نباید انکار کرد.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند که نمادهای اصلی استحکام و ابزارهای قدرت را از بین ببرد، اکنون ابزار و ارکان قدرت در تمامی کشورها و سرزمین ما به‌صورت تعریف شده وجود دارد که یکی از این نماد و ابزارهای تولید قدرت ایران اسلامی مباحث و قدرت هسته‌ای است.

رحیمی بیان کرد: وقتی دشمن می‌بیند که قدرتی به نام چرخه تولید انرژی هسته‌ای در ایران وجود دارد تلاش می‌کند از آن قسمت به ما آسیب رسانده و این امکان را از ما بگیرد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در این زمینه تمام هنجارهای اخلاقی، دینی، انسانی و بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد و با هجمه و رویکرد تروریستی، به یک مرکز مورد تأیید و تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بوده، حمله می‌کند که نشان دهنده اقدام ضدانسانی، تروریستی و وحشیگری رژیم صهیونیستی است.

امام‌جمعه تکاب تصریح کرد: این عمل دشمنان به محکومیت شدید بین‌المللی و مجامع انسانی نیاز دارد و انتظار می‌رود که آمریکا، اروپا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این اقدام ضدبشری را محکوم کنند که متأسفانه این کار را انجام نداده و حتی ابراز نگرانی نکرده و یا این حمله را بررسی نکردند.

وی گفت: دستگاه‌های نظامی، ارتباطی، امنیتی و تصمیم گیرنده در این حوزه باید سلسله مراتب اقدامات تروریستی از جمله ترور شخصیت‌های علمی و هسته‌ای را محکوم و انتقام و اقدامی قاطع برای جبران چنین خرابکاری‌هایی را انجام دهند.

رحیمی اظهار کرد: دشمن باید بداند هر اقدامی که می‌کند باید تاوان و هزینه‌اش که مورد صلاحدید مسئولان مربوطه است را بپردازد تا درس عبرتی برای عدم انجام چنین توطئه و خرابکاری‌هایی در آینده باشد.

وی افزود: چنین توطئه‌هایی در این برهه حساس زمانی که در آستانه انتخابات هستیم نباید موجب تسویه حساب‌های سیاسی شود بلکه باید با هوشیاری، آگاهی، حفظ وحدت و انسجام و پیروی از ولایت دشمن را وادار به عقب‌نشینی کنیم.

امام جمعه تکاب تصریح کرد: اینگونه شیطنت‌ها نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی از قدرت فناوری و تکنولوژی ایران ترس و واهمه داشته و قصد دارد با گل‌آلود کردن شرایط موجود، گفت‌وگوی برجامی ایران با اروپا را تحت تأثیر قرار دهد.

وی ادامه داد: در رابطه با احیای برجام کاملاً مشخص است و تا زمانی که طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرده و راستی‌آزمایی لازم نیز در این زمینه انجام نشود به هیچ وجه مواضع کشورمان در خصوص مذاکرات برجام تغییر نخواهد کرد.

 رحیمی بیان کرد: سیاست ایران در این مذاکرات براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، کاملاً مشخص و شفاف بوده و اقدامات مذبوحانه‌ای از این دست نیز هرگز نخواهد توانست مواضع ایران را در این دور از مذاکرت تضعیف سازد و این حادثه مانعی در روند انجام مذاکرات برجام ایجاد نخواهد کرد و تیم دیپلماسی کشورمان این مذاکرات را با صلابت ادامه و به سرانجام خواهد رساند.

انتهای پیام
captcha