اطعام مهدوی در 72 نقطه سمنان در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3964452
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

اطعام مهدوی در 72 نقطه سمنان در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: اولین مرکز اطعام مهدی و افطاری ساده در مرکز نیکوکاری قمر بنی‌هاشم حسینیه شهدای مدافع حرم سمنان با پخت ۱۴۰۰ پرس غذای آغاز به کارکرد که پیش‌بینی می‌شود تا پایان این ماه مبارک بیش از ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه‌ها طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

اطعام مهدوی در 72 نقطه سمنان در ماه مبارک رمضان

به گزارش ایکنا از سمنان، محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان امروز 25 فروردین در مراسم آغاز به کار آشپزخانه‌های مهدوی در استان، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال پویش ایران همدل-اطعام مهدوی با هدف اطعام و اکرام نیازمندان در قالب طبخ غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین اکرام فرزندان ایتام و محسنین اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند به‌صورت حضوری یا الکترونیکی در این پویش مشارکت و کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند که شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۷۳۰۶ برای دریافت کمکهای نقدی و همدلی مردم در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

مسعودیان‌راد با تاکید بر اینکه امسال نیز همانند ماه مبارک رمضان سال گذشته به‌منظور طبخ غذای گرم برای نیازمندان آشپزخانه‌های مهدوی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان هم‌زمان با نخستین شب از این ماه مبارک دایر می‌شود، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه‌ها طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: در این ماه پرفضیلت بیش از ۳۱ هزار بسته حمایتی باارزش هر سبد سه میلیون ریال بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مسعودیان‌راد، مشارکت مردم استان سمنان برای کمک به نیازمندان در ماه مهربانی خدا را در سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان در قالب اطعام مهدوی و سبد کالا دانست و افزود: در سال جاری کمک‌ها به بیش از ۱۸ میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از برپایی ۷۲ آشپزخانه اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مراکز پخت و توزیع در سراسر این استان در طول ماه مبارک فعال هستند.

انتهای پیام
captcha