تلاش جهادگران فارس جهت اطفای حریق كوه‌های قیر و كارزین
کد خبر: 3964180
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

تلاش جهادگران فارس جهت اطفای حریق كوه‌های قیر و كارزین

مسئول بسیج سازندگی شهرستان قیر و کارزین با اشاره به آتش‌سوزی كوه‌های كبلاق در منطقه هنگام این شهرستان، گفت: از ساعات ابتدایی تاکنون گروه جهادی امام صادق(ع) قیر و کارزین به استعداد 40 جهادگر و کمک نیروهای مردمی منطقه در کوهستان جهت جلوگیری از پیشروی آتش‌سوزی و مهار آن در حال فعالیت هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، آتش‌سوزی کوه‌های کبلاق معروف به گاو کار در منطقه هنگام شهرستان قیر و کارزین مرز مشترک شهرستان‌های قیر و فراشبند از عصر روز یکشنبه، 22 فروردین‌ماه آغاز شده است که به‌دلیل مسیر صعب‌العبور و مشکلات موجود در منطقه همچنان ادامه دارد.

علی عسکرمحمدی، مسئول بسیج سازندگی شهرستان قیر و کارزین، 24 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ساعات اولیه این آتش‌سوزی بسیجیان پای کار بودند، گفت: به‌دلیل مسیرهای صعب‌العبور نیازمند به بالگرد جهت جابه‌جایی نیروها بودیم که این مهم با پیگیری‌های مسئولان امر محقق شد و از ساعات ابتدایی تاکنون گروه جهادی امام صادق(ع) قیر و کارزین به استعداد 40 جهادگر و کمک نیروهای مردمی منطقه در کوهستان جهت جلوگیری از پیشروی آتش‌سوزی و مهار آن در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: از ابتدای ساعات روز دوشنبه تا بامداد امروز نیروهای جهادی در ارتفاعات مشغول مهار آتش بودند که با توجه به گستره آن(وزش باد دوشنبه شب) مهار آتش را سخت کرد که با اضافه شدن جهادگران و نیروهای مردمی بسیج امید می‌رود که امروز خبر خوش مهار این آتش‌سوزی اعلام شود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان قیر و کارزین ادامه داد: بسیج سازندگی و جهادگران در همه عرصه‌ها در کنار مردم و مسئولان هستند و این ظرفیت عظیم بزرگ بسیج و گروه‌های جهادی همیشه در خدمت به مردم بوده است و هم‌اکنون جهادگران  بسیجی و سپاه در منطقه آتش‌سوزی کوه کیلاق حاضر هستند.

انتهای پیام
captcha