برپایی جزءخوانی خیابانی قرآن در فارس
کد خبر: 3963795
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۳
همزمان با ماه رمضان؛

برپایی جزءخوانی خیابانی قرآن در فارس

سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس در تشریح برنامه‌های این اداره‌كل در ماه مبارک رمضان از برپایی جزءخوانی خیابانی قرآن به‌ نیت شهدای انقلاب اسلامی در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، دومین نشست کارگروه ستاد عملیات رمضان سال ۱۴۰۰ استان فارس شامگاه یكشنبه، 22 فروردین‌ماه با حضور مسئولان این كارگروه در محل اداره‌كل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

عبادالله همتی دشتکی، سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس در این نشست گفت: در حال حاضر از مجموع برنامه‌های ابلاغی سازمان تبلیغات کشور پس از بررسی به‌منظور بومی‌سازی تعداد ۲۴ برنامه در دستور کار ستاد عملیات رمضان قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله طرح‌های مصوب مراسم جزء‌خوانی خیابانی به نیت شهدای انقلاب، جشنواره محله همدل، شهر قرآنی، تهیه موشن و کلیپ، سفره‌های ساده افطار به‌صورت بیرون‌بر و تهیه بسته‌های معیشتی است.

همتی دشتكی بیان كرد: همچنین لیستی از تشکل‌های فعال مردمی در زمینه‌های قرآنی و فرهنگی در اختیار صداوسیمای استان قرار گرفت تا از این ظرفیت در برنامه‌های ماه مبارک رمضان استفاده شود.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس هم در این نشست با بیان اینكه به‌مناسبت ماه رمضان برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، مواسات و همدلی را اجرا خواهیم كرد، گفت: در شرایط کنونی پایبند به قوانین اعلام شده از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و اولویت اول ما سلامت مردم و جامعه است، اما قائل به تعطیلی مساجد نیستیم و انتظار می‌رود درب مساجد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باز بوده و در راستای رفع مشکلات مردم تمام تلاش خود را انجام دهند.

وی افزود: امامان محله و ائمه جماعت و هیئت امناء مساجد با همکاری کانون‌های فرهنگی و پایگاه‌های مقاومت بهتر از گذشته فعالیت‌های مطلوب و اثرگذاری در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی خواهند داشت و همچون گذشته با جدیت با کادر درمان و فعالان این عرصه همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha