ابتلای ۲۶۷ نفر به کرونا در سمنان
کد خبر: 3962960
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

ابتلای ۲۶۷ نفر به کرونا در سمنان

طبق آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۷ بیمار کرونایی در استان شناسایی شده‌اند.

ابتلای ۲۶۷ نفر به کرونا در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاههای علوم‌پزشکی دانشگاه‌های سمنان و شاهرود در 18 فروردین طی 24 ساعت منتهی به روز چهارشنبه یک بیمار کرونایی در سطح استان جان خود را از دست داد در نتیجه تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در عدد ۹۴۶ باقی ماند.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۷ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان  شناسایی شدند و تعداد بیماران بستری استان به عدد ۲۳۵ رسید که در این راستا از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان ۲۸ هزار و ۲۲۱ نفر به این بیماری مبتلا شدند که ۲۰ هزار و ۶۵۳ نفر از این بین به صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و هشت هزار و ۱۳۵ نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده‌اند.

یادآور می‌شود در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای روز سه‌شنبه  ۴۲ بیمار کرونایی نیز در سطح استان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند. بدین ترتیب احتمال تغییر رنگ شهرهای استان باز هم وجود دارد.

هم اکنون شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان و میامی در وضعیت قرمز، مهدی‌شهر و سرخه در وضعیت نارنجی و آردان در وضعیت زرد قرار دارد و شرایط اصلاً مساعد نیست.

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شستشوی دستان، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان به مردم است. محدودیت‌ها نیز طبق رنگ‌بندی از شنبه مجدداً احیا می‌شوند.

انتهای پیام
captcha