استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
کد خبر: 3962791
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
اوحدی خبر داد:

استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه تا پایان دولت دوازدهم تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد به استخدام دولت در می‌آیند، گفت: آزمون استخدامی پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز، 17 فروردین‌ماه در حاشیه سفر به استان کردستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به استخدام فرزندان شهدا و جانبازان، اظهار کرد: در سند چشم‌انداز برنامه ششم دولت مکلف به استخدام و جذب تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد شده است.

وی با اشاره به فرصت یک سال‌و‌نیم برنامه ششم دولت، افزود: براساس مکاتبه‌ انجام شده با رئیس‌جمهور مقرر شد، تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد تا پایان دولت دوازدهم به استخدام دولت در آیند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای فرزندان شهدا و جانبازان 70درصد اشاره و بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده روز پنجشنبه، ۱۹ فروردین دفترچه این آزمون استخدامی منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل وضعیت قرمز کرونا در اکثر استان‌های کشور برگزاری این آزمون استخدامی به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شده است که امیدواریم بعد از این ماه مبارک شاهد اتفاق خوبی برای فرزندان شهدا و جانبازان کشور باشیم.

اوحدی افزود: مجلس شورای اسلامی و دولت تمام پشتیبانی خود را از بنیاد شهید داشته و بودجه ما در سال ۱۴۰۰ بودجه‌ای برنامه محور است، بودجه‌ای که بتوانیم برخی از خلأ و کاستی‌ها را جبران کنیم‌.

وی در پایان یادآور شد: در سفر یک روزه به استان کردستان تفاهم‌نامه اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان خانواده شهدا و تأمین زمین برای احداث یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه ایثارگران در استان امضا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha