اهدای 100 تبلت از خیرین مازندرانی به دانش‌آموزان سمنانی
کد خبر: 3962650
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

اهدای 100 تبلت از خیرین مازندرانی به دانش‌آموزان سمنانی

مدیر کل کمیته امداد مازندران از اهدای 100 تبلت بر اساس نیت خیران و هماهنگی مرکز به دانش آموزان تحت حمایت استان سمنان خبر داد.

اهدای 100 تبلت از خیرین مازندرانی  به دانش‌آموزان سمنانیبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران امروز 16 فروردین ماه 1400در دیدار با مسعودیان مدیر کل کمیته امداد سمنان، اظهار کرد: ۱۰۰ دستگاه تبلت از سوی کمیته امداد مازندران بر اساس نیت خیر نیکوکار و هماهنگی مرکز، به دانش آموزان تحت حمایت سمنان اهدا شد.

وی با بیان اینکه سیاست راهبردی این نهاد توانمند سازی مددجویان است، افزود:  ۸۳ هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف در بخش‌هایی همچون؛ عمرانی، درمانی، فرهنگی، اشتغال و... بهره‌مند هستند.

عالیشاه با بیان اینکه در بخش اشتغال سال گذشته ۲۰۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت و برای مددجویان مازندرانی فرصت شغلی ایجاد شد، تصریح کرد: در گام دوم انقلاب کمیته امداد در میدان است و با همراهی و همدلی بر اساس شعار سال مقام معظم رهبری، ضمن پشتیبانی در رفع فقر و محرومیت باید موانع سر راه توانمندسازی مددجویان را برداریم.

مدیر کل کمیته امداد سمنان هم در این دیدار، دغدغه همه کارکنان کمیته امداد را خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان دانست و اظهار کرد: با شناسایی نیازمندان و با نیازسنجی آن‌ها می‌توانیم اقدامات مطلوبی در راستای خدمت‌رسانی به آن‌ها انجام دهیم.

وی در پایان این دیدار  از کمک و همدلی حجت الاسلام عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در راستای اهدای تبلت به دانش آموزان تحت حمایت در این استان تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام عالیشاه با حجت‌الاسلام رحیمی‌زاده امام جمعه شهمیرزاد دیدار کرد و گفت: با وفاق و یکدلی خدمات بهتر و سریعتر به نیازمندان ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha