مراسم هفتمین روز شهادت مدافع امنیت وطن، شهید اسماعیل الله‌وردی برگزار شد
کد خبر: 3961174
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

مراسم هفتمین روز شهادت مدافع امنیت وطن، شهید اسماعیل الله‌وردی برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت مدافع امنیت وطن، شهید اسماعیل الله‌وردی از پرسنل خدوم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، امروز مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت مدافع امنیت وطن با حضور قاریان و مداحان استان از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در بقعه متبرکه امامزاده میرحیدرشاه و گلستان شهدای نقنه برگزار شد.

سروان اسماعیل الله‌وردی از اهالی شهر نقنه چهارمحال و بختیاری و افسر پلیس کلانتری ۳۶ شهرستان اصفهان، روز پنج‌شنبه، ۲۸ اسفندماه در حین انتقال سارق به زندان در پمپ بنزین بر اثر ایجاد حریق دچار سوختگی شدید شد و پس از دو روز بستری در بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان به فیض شهادت نائل آمد.

در این مراسم نیز متن پیام سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که به شرح زیر است، قرائت شد:

باسلام و احترام

به حقیقت بقا مختص ذات باری تعالی است و عروج به سوی او نیز مشیتی الهی است که بر همه افراد بشر مقدر شده است، سیره بندگان خاص خداجوی در تحمل مصائب و سختی‌ها تسلیم رضایت نسبت به تقدیر الهی است و آلام ناشی از فقدان عزیزان، جز به مرهم صبر و توکل به حضرت دوست تسکین نخواهد یافت.

اینجانب ضمن اظهار تاثر و همدردی، شهادت همکار عزیزمان که با ایثار و از خود گذشتگی در حین اجرای ماموریت، دعوت حق را لبیک گفت و به فیض عظمای شهادت نائل گردیده را به شما خانواده محترم و مردم شهید پرور نقنه تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن شهید رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان، طول عمر باعزت مسئلت می‌نمایم.

 

انتهای پیام
captcha