رزمایش همدلی و احسان در استان اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3960644
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵

رزمایش همدلی و احسان در استان اردبیل برگزار شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اردبیل، گفت: پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سطح استان برگزار شد.

پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در استان اردبیل برگزار شدمهدی افتخاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل گفت: پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سطح استان برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش، تعداد ١٨ هزار بسته غذایی شامل برنج، مرغ، روغن مایع، رب گوجه، ماکارونی و حبوبات تدارک دیده شده که تعداد ٩ هزار از این بسته‌ها قبل از شب عید در حال توزیع است و ٩ هزار بسته نیز در آستانه ماه مبارک رمضان در مناطق محروم استان پخش خواهد شد و امر توزیع این بسته‌های معیشتی بر دوش گروه‌های جهادی، خیریه‌های مردمی و سمن‌ها است.

افتخاری با اشاره به اینکه گروه جهادی در خصوص شناسایی آسیب‌دیدگان از کرونا به‌صورت محله‌محور اقشار آسیب‌دیده را شناسایی می‌کنند، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی در تمامی شهر‌های استان انجام شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اردبیل، خاطر نشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، در سال ۹۹ مراحل اولیه فعالیت شبانه‌روزی و جهادی خود را اغاز کرده و قریب به ١٢٠ هزار بسته‌های غذایی، پروتئینی، و بسته‌های بهداشتی را در استان توزیع کرده است.

انتهای پیام
captcha